Es van posar a 194 estudiants a jugar al Grand Theft Interlocutòria IV durant 15 minuts. A la mitat se'ls va dir que intentaren matar tots els personatges que es trobaren al seu pas, mentres que la resta va realitzar activitats virtuals pacífiques .
Després de la sessió de joc, se'ls va fer omplir un qüestionari perquè valoraren les emocions. Els jugadors pacífics van donar una puntuació baixa a la casella de "enfado", però els que van jugar en la versió 3D van marcar notes més altes en eixa categoria que els que van jugar en 2D. A més, els investigadors els van preguntar fins a quin punt s'havien sentit com si actuaren en un entorn real, i una vegada més els jugadors 3D van donar puntuacions massa altes.
Després de la sessió de joc, se'ls va fer omplir un qüestionari perquè valoraren les emocions. Els jugadors pacífics van donar una puntuació baixa a la casella de "enfado", però els que van jugar en la versió 3D van marcar notes més altes en eixa categoria que els que van jugar en 2D. A més, els investigadors els van preguntar fins a quin punt s'havien sentit com si actuaren en un entorn real, i una vegada més els jugadors 3D van donar puntuacions massa altes.
Noticies relacionades
Video:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada